|
Het is momenteel Wo 08 Sep 2010, 23:11
|
Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen
Untitled document
 |
|
 |
|
|
gflater
|
Titel: Re: Vloeren Totaal Twente / John van den Dolder Geplaatst: Ma 12 Jul 2010, 22:22 |
|
|
Er kwam hier een man aan de deur, hij was van de fabriek die de kunstofprofielen maakten. Hij was meteen heel amicaal (alsof ik hem al jaren kende). Hij wilde een paar vraagjes stellen over de kozijnen en of hij ze even mocht bekijken.
Hij was de week ervoor ookal geweest maar toen was niemand thuis. Normaal belden ze altijd voor een afspraak maar hij was toch in de buurt.
Namen van een bedrijf of een website noemde hij niet, daar werd heel handig omheen gepraat toen ik ernaar vroeg.
De adressen kregen ze van de kunstofbedrijven die de kozijnen plaatsten vertelde hij toen ik ernaar vroeg, zodat ze nakonden gaan hoe de bevindingen waren van de mensen. Dus sorry namen kan ik je niet geven mocht ik nog een brief krijgen dan zal ik dat wel op dit forum melden.
|
|
|
|
 |
|
boefje
|
Titel: Re: Vloeren Totaal Twente / John van den Dolder Geplaatst: Ma 12 Jul 2010, 22:30 |
|
 Hoi gflater, Ga er maar niet op in, je krijgt niks en ze sluiten een lening voor je af, waar je tot je dood aanvast zit als je deze niet af kunt betalen. Dan met kleine letters als je 65 bent en nog niks hebt afbetaald kun je het hele bedrag in 1 keer ophoesten. Onder het mom, bouwfonds wordt deze lening afgesloten en zal alleen wezen voor de belastingvoordeel vertellen ze je. Heel goed dat je het kenteken hebt opgeschreven, deze kun je natrekken bij het rijksdienstwegverkeer. Even puzzelen maar moet kunnen denk ik. Maar het zullen wel lease-auto's zijn, zodat ze nooit geregistreerd kunnen worden, heel slim, maar de politie zou daar vast en zeker wel wat mee kunnen en doen. Dat je niks weer hebt gehoord, het komt waarschijnlijk nog, die gasten zullen je laten denken dat jij de uitverkorene bent, of in het beste geval ze zijn opgepakt. Wij zijn slechts het topje van de ijsberg. Er zijn nog een heleboel mensen meer, vergeet 1 ding niet. de meesten zullen uit schaamtegevoel niet durven reageren, maar aub mensen doe dit wel, je kunt een schuilnaam aanmaken en laat je bericht achter, hoe meer wij hetzelfde verhaal hebben hoe sterker we zullen staan. En wees niet bang dat je bedreigd zult worden door deze oplichters, de politie is op bedreigingen zeer gespits op. Nog even dit, ze zijn met een hele grote groep, (schoonvader)vader, zwagers, vrouw enz. Zover zijn we onderhand wel gekomen. Heb je misschien nog gevraagd wat zijn naam was? En waar het zgn. bedrijf gevestigd zou zijn of worden? Meestal krijg je daar de kans niet voor, het zijn gladjanussen die heel goed met hun mond kunnen. Ze overrompelen en lullen met je mee, zodat je geen argwaan mag krijgen. Wij hebben het geluk gehad dat een familielid graag interessant wilde doen en zo zijn we aan de meeste info gekomen anders hadden we denk ik niks meer kunnen doen. Mijn pech is echter, dat ik niet naar mijn gevoelens heb geluisterd, in deze zin, dat ik direct al het gevoel had van dit zit niet goed, ik had toen direct naar de bank moeten gaan en het geld weer terugmoeten laten storten op mijn rekening en deze weer terugstorten naar de financieringsbank, waar deze lening is afgesloten. Nog een raar ding, hij is bekend bij de bank als oplichter en toch kunnen ze elke keer weer een lening afsluiten, mmmm hoe dat kan, dan doen de vrouwen. Dat moet wel dan, alleen dit kunnen wij nog niet helemaal hard maken, maar dat komt nog wel, het bekende spreekwoord is wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in. Moderators, kunnen jullie mij eens even privé mailen, daar ik een vraag heb en dit nog niet wil publiceren, en alleen met toestemming van jullie. Dan vallen er koppen hopen we. Ok fijn dat je ook wat op dit forum hebt gezet gflater. Tot de volgende nieuwsbrief, gr boefje
|
|
|
|
 |
|
boefje
|
Titel: Re: Vloeren Totaal Twente / John van den Dolder Geplaatst: Ma 12 Jul 2010, 22:38 |
|
 Er kwam hier een man aan de deur, hij was van de fabriek die de kunstofprofielen maakten. Hij was meteen heel amicaal (alsof ik hem al jaren kende). Hij wilde een paar vraagjes stellen over de kozijnen en of hij ze even mocht bekijken. Hij was de week ervoor ookal geweest maar toen was niemand thuis. Normaal belden ze altijd voor een afspraak maar hij was toch in de buurt. Namen van een bedrijf of een website noemde hij niet, daar werd heel handig omheen gepraat toen ik ernaar vroeg. Klopt, zo gaan deze jongens te werk, zo is dat bij ons ook gegaan, precies zoals je het beschrijft. En bij de rest ook. Nog 1 vraag, hoelang is dat geleden? Dat hij bij jullie is geweest? Wij vonden een briefje in de bus, met Hallo zouden jullie mij met spoed kunnen bellen, gr john. Tot de volgende nieuwsbrief, gr boefje
|
|
|
|
 |
|
ikkestefan
|
Titel: Re: Vloeren Totaal Twente / John van den Dolder Geplaatst: Ma 12 Jul 2010, 23:37 |
| Global Moderator |
 |
 |
|
Hier stond dus een foto van een handlanger van John van den Dolder. Door tussenkomst van een advocaat ben ik genoodzaakt hem hier weg te halen. Bij interesse even mailen a.u.b.Een gedeelte van dit bericht is afgeschermd en alleen zichtbaar voor moderators. gflater, herken je deze man? Dit is de persoon / John die meestal langs de deuren gaat.
_________________ Ik denk niet dat ik wat weet, ik weet dat ik wat denk.....
Stappenplan l Voorbeeldbrieven l IP adres
|
|
|
|
 |
|
ikkestefan
|
Titel: Re: Vloeren Totaal Twente / John van den Dolder Geplaatst: Di 13 Jul 2010, 01:23 |
| Global Moderator |
 |
 |
|
Hier stond dus en foto van John van den Dolder. Door tussenkomst van een advocaat ben ik genoodzaakt hem hier weg te halen. Bij interesse even mailen a.u.b.Een gedeelte van dit bericht is afgeschermd en alleen zichtbaar voor moderators. Deze zou bij sommigen ook een belletje moeten doen rinkelen...
|
|
|
|
 |
|
ikkestefan
|
Titel: Re: Vloeren Totaal Twente / John van den Dolder Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 13:24 |
| Global Moderator |
 |
 |
|
Onderstaande email ontving ik vandaag. Het is triest dat een advocaat zich hiertoe leent. De advocaat zou beter proberen het geld terug gestuurd te krijgen naar de gedupeerden, dan doet hij nog wat nuttigs. Misschien een ideetje voor gedupeerden, om contact op te nemen? Citaat: Geachte heer, Tot mij heeft zich gewend de heer J. van den Dolder te Enschede. Onder de webnaam “Ikkestefan” tast u op verschillende fora op internet, waaronder op de website “Ikbengenaaid.com” de eer en goede naam van cliënt aan. U schendt, overigens tezamen met anderen (onder meer ook iemand bekend onder de naam “Boefje”), de privacy van cliënt. U laat zich, zonder u aan bewijsbare feiten te houden, in bijzonder negatieve bewoordingen uit over cliënt. U schildert cliënt af als een oplichter, maar ik maak u er daarbij op attent dat cliënt voor een dergelijk vergrijp niet strafrechtelijk is veroordeeld noch vervolgd en u maakt zich derhalve schuldig aan laster. Als klap op de vuurpijl heeft u op voornoemde site, op of omstreeks 13 juli 2010, een foto van cliënt geplaatst, hetgeen (dat behoeft geen betoog) zonder instemming van cliënt is gebeurd. U handelt daarmee onrechtmatig en cliënt lijdt daardoor schade en heeft - ook als gevolg van eerdergenoemde niet onderbouwde aantijgingen – ook al feitelijk schade geleden. Bij dezen sommeer ik u om onmiddellijk te stoppen met het verspreiden van lasterlijke berichten over mijn cliënt en in het bijzonder sommeer ik u op de bewuste foto per direct van het internet (niet alleen van voornoemd forum, maar uiteraard van alle internetplaatsen waar de foto zich mocht bevinden) te verwijderen en verwijderd te houden. Ik geef u de tijd tot uiterlijk 30 juli 2010 te 12.00 uur om tot verwijdering als gevraagd over te gaan. Ik ontvang van u – eveneens vóór die tijd – graag een schriftelijke schriftelijke bevestiging dat u tijdig en volledig aan deze sommatie heeft voldaan, een en ander voorzien van een bewijsstuk (dat mag in digitale vorm) waaruit ik dat ook genoegzaam kan afleiden. Gaat u niet integraal of niet tijdig tot verwijdering als gevraagd over dan adviseer ik cliënt u onmiddellijk in rechte te betrekken. In dat geval wordt een schadevergoeding gevorderd, alsmede een verbod op straffe van forse dwangsommen. Uiteraard wordt dan ook aanspraak gemaakt op alle noodzakelijke gerechtelijke -en buitengerechtelijke kosten. Alle overige rechten op schadevergoeding worden voorbehouden. Ik zie uw bevestiging van een en ander graag per omgaande, doch in ieder geval binnen de gestelde termijn, tegemoet. Met vriendelijke groet, R. (Richard) Pril Advocaat Bolwerk Advocaten Laaressingel 61 7514 EL Enschede T. 053-4801929 F. 053-4801939 E r.pril@bolwerkenschede.nlW www.bolwerkenschede.nl De foto is dus niet meer te zien,, maar eenieder die de foto nog even wil zien, kan zich bij me melden!!
|
|
|
|
 |
|
nemesis
|
Titel: Re: Vloeren Totaal Twente / John van den Dolder Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 18:52 |
|
|
dat die zogenaamde advocaat van de heer van den dolder zich maar eens bij mij meld!!!!!!!! dan zal hij zijn "gewaardeerde"client wel heel anders gaan zien!!!!!! geen oplichter?????????MY ASS!!!!!! DE GROOTSTE OPLICHTER VAN NEDERLAND IS HIJ....... MVG nemesis
_________________ god forgives....................i dont
[color=#BF0040]god forgives,i dont!!!!!
|
|
|
|
 |
|
ikkestefan
|
Titel: Re: Vloeren Totaal Twente / John van den Dolder Geplaatst: Ma 16 Aug 2010, 14:41 |
| Global Moderator |
 |
 |
|
Maastricht, 10 augustus 2010 Onze ref.: A37.341 C2 P10 Inzake : Kuipers/Internet Geachte , Tot mij heeft zich gewend de heer P.J. Kuipers, wonende te Enschede, in verband met een door u op internet van cliënt geplaatste foto, zulks in de context van een aantal artikelen/brieven in verband met beweerdelijke oplichtingspraktijken van het bedrijf van een zekere John van den Dolder, welk bedrijf zich bezig hield met, naar ik begrijp, de verkoop en installatie van kunststof kozijnen, houten vloeren e.d. Van mijn cliënt werd, behalve de publicatie van een foto, waarop zijn portret, vermeld dat hij de persoon zou zijn, die namens bovengemeld bedrijf meestal bij de mensen langs de deuren zou gaan etc.. Gezien het feit, dat voormelde foto van cliënt, waaraan toegevoegd een aantal insinuaties met betrekking tot beweerdelijk onrechtmatig handelen van cliënt, zonder toestemming van cliënt geplaatst is, hetwelk cliënt niet behoeft te dulden, verzoek en voorzover nodig sommeer ik u namens cliënt om voormelde portret-foto van cliënt met onmiddellijke ingang, althans uiterlijk binnen 24 uur na heden, van uw internetsite te verwijderen, bij gebreke waarvan cliënt zich vrij acht om onverwijld en zonder nader rappel tot het nemen van de geëigende rechtsmaatregelen jegens u over te gaan, waaronder mogelijk het aanspannen van een kort geding bij de voorzieningenrechter in de ten deze bevoegde rechtbank. Hetzelfde geldt eveneens voor de door u met betrekking tot cliënt op internet vermelde kwalijke aantijgingen etc., welke door u, althans onder uw supervisie, als het ware aan cliënt tenlaste gelegd worden. Zowel het zonder toestemming plaatsen van clients foto als het op internet vermelden van de hierboven bedoelde beweringen m.b.t. mijn cliënt zijn jegens mijn cliënt onrechtmatig, weshalve ik u sommeer om binnen de hierboven vermelde termijn ook de hierboven bedoelde aantijgingen aan het adres van mijn cliënt van uw site c.q. van internet te doen verwijderen, bij gebreke waarvan u ook voor wat betreft dit onderdeel van dit schrijven voor de hierboven genoemde voorzieningenrechter in kort geding gedagvaard zult worden. Tevens stel ik u namens cliënt aansprakelijk voor de aan hem als gevolg van uw onrechtmatige handelwijze als hierboven vermeld opgekomen en nog op te komen schade, welke niet gering zal zijn, aangezien cliënt als gevolg van uw voormelde handelwijze ernstig belemmerd wordt in zijn zakelijke activiteiten, in verband waarmee cliënt zich alle rechten jegens u voorbehoudt. Uw bevestiging, dat u aan bovenvermelde sommatie gevolg zult geven binnen de daarin gestelde termijn zie ik gaarne omgaand tegemoet. Geschiedende dit schrijven sans préjudice en onder voorbehoud van alle rechten van cliënt. Hoogachtend, Mr. D. Moszkowicz Hierdoor heb ik dus enige aanpassingen moeten doorvoeren.... Gedupeerden kunnen altijd even contact opnemen, voor info bij mij, voor schade verhaling misschien bij bovengenoemde advocaat
|
|
|
|
 |
|
nemesis
|
Titel: Re: Vloeren Totaal Twente / John van den Dolder Geplaatst: Ma 16 Aug 2010, 14:51 |
|
|
beide advocaten hebben het over schade aan de client.... en de schade die wij allemaal geleden hebben dan??????????????????????? zo zie je maar weer,de criminelen hebben de bovenhand vooralsnog................
_________________ god forgives....................i dont
[color=#BF0040]god forgives,i dont!!!!!
|
|
|
|
 |
|
gflater
|
Titel: Re: Vloeren Totaal Twente / John van den Dolder Geplaatst: Vr 03 Sep 2010, 12:15 |
|
Op http://www.112achterhoek-nieuws.nl/ worden mensen in Doetinchem nu ook gewaarschuwd door de politie voor een oplichter. Daar schijnt iemand aan de deur te komen voor een inspectie van kozijnen of van vloeren, komt wel een beetje overeen met de verhalen op die hier ook gemeld zijn. Voor het hele verhaal zie de site.
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
Untitled document
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum Je mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum Je mag je berichten niet wijzigen in dit forum Je mag je berichten niet verwijderen in dit forum Je mag geen bijlagen plaatsen in dit forum
|
Untitled document

|