|
Het is momenteel Zo 05 Sep 2010, 10:57
|
Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen
 |
|
 |
|
| Auteur |
Bericht |
|
deborah
|
Titel: Re: Pas op voor stalker en oplichter Geplaatst: Ma 28 Jun 2010, 10:22 |
|
Ook ik ben weer even in de house.. Blijft toch een spannende soap, ben heel benieuwd hoe het einde zal worden.. Beland Mevrouw Hakima lieg en bedrieg in de goot.. Of zal ze worden opgenomen, wat zal er gebeuren?? Wie het weet mag het vertellen! Hakima je bent nu nog steeds bezig mensen door het slijk te halen, hoe jij Francisca en Helmy bijnamen geeft, kijk eerst eens echt naar jezelf.. Of heb je inmiddels ook geen spiegel meer in huis hangen? Ook al verkocht, jammer.. Had nog graag op je gordijnen willen bieden, dan zou ik natuurlijk wel 60,- korting hebben gekregen, die 60,- die ik nog van je krijg.. Zelfs dat kun je niet betalen, hoe triest ben je dan.. Ik weet het wel hoe zielig je bent, helemaal niks heb je meer. Geen werk, geen kinderen ( in het leven krijg je namelijk wat je toekomt, en die verdien jij dus niet) geen geld, geen vriendinnen, alleen maar schulden, en heel veel mensen die nu een hele grote hekel aan jou hebben.. Vertel eens hoe voelt dat eigenlijk?? Je gaat gewoon door met mailtjes sturen, mailtjes vol met leugens.. Maar mag ik je vragen, waarom heb je never nooit op de mail van Helmy en mij gereageerd? Waren onze mails net iets te direct? De waarheid is hard he Hakima! Je moet jezelf echt kapot schamen, heb net de hele mikmak hier nog eens terug zitten lezen, elk woord wat door vele personen is geschreven, is WAARHEID.. Je bent echt ziek in je hoofd Hakima.. Jij Hakima bent zo doorzichtig bezig, en ooit komen Petra en Bianca (die zelfde Bianca waar je zo slecht over heb gepraat, omdat die meid tijdens de choco-party tegen jou had verteld, dat ze even niet zoveel geld had om een bijdrage te geven) er zelf ook achter wat voor ziekelijke leugenaar ze nu op handen dragen.. Dat is namelijk wat jij wil, dat mensen je op handen dragen.. Omdat je zelf niks voorstel, ga je dingen verzinnen. De ziekte van je vader, hoe vies laag is dat.. Weet je niet dat in de Marokkaanse cultuur liegen verboden is??? En met al onze woorden appelleren wij aan het schuldgevoel van jou, maar je schuldgevoel erkennen is niet eervol he Hakima.. Daarom geef je brutale reactie's.. En het niet willen erkennen van jouw schuld leidt dan weer tot keihard liegen. Alles wat we nu al tegen je hebben, zelfs dat onken je weer.. Hoe zielig zal je praten tegen Petra, waarom doen ze me dit aan, ze hebben wat tegen mij .. HAHAH Yeah right we hadden niks tegen jou. Tot het moment kwam dat we allemaal wisten dat we met een pathologische leugenaar te maken hadden.. En je kan er niks aan doen hoor Hakima, je bent gewoon ziek in je hoofdje  daarom neem een goede tip van me aan.. Ga naar de huisdokter (als je tenminste je ziekenfondspremie betaal) en vraag een verwijskaart voor de psychiatrie, dan pas ben je op de goede weg Hakima... Dat liegen en ontkennen het is toch echt overduidelijk, dat jij Hakima degene bent die een groot probleem heeft.. Snap dat echt niet hoor, in Marokko laat je het wel uit je hoofd om te liegen.. Heb dan eens respect voor je afkomst, dan hoef je niet eens respect voor ons te hebben. Maar je ouders, wat doe je die mensen allemaal aan... Besef je dat wel??? Denk je nooit na als je met de ziekte van je vader aan het gooien bent, vraag me dan ook gelijk af hoe zullen ze dat opvatten als ze daar weet van krijgen.. Je eigen zus heeft je jaren geleden al uitgekotst, zullen je ouders dat dan ook gaan doen..?? VAST WEL!!! Nog een vraagje, (dan ga ik heerlijk van de zon genieten) je bent toch z'n flink wijf.. WAAROM REAGEER je zelf niet hier.. Dat hebben Helmy, Francisca, Jonna en ik toch ook gedaan.. Je bent toch zo van het mailen en krabbelen, neem dan eens de tijd om hier je verhaal te zetten.. Dan pas heb je ballen, (ja dat vragen we namelijk ons eigen ook nog steeds af, OF JE GEEN MAN BENT)(ook dat zou geen probleem zijn) .. Ow en nog iets, in de Bieb toen Helmy en Francisca je tegenkwamen, riep je weer dat Bianc en Ik dingen zouden verzonden hebben.. Ook dat ben ik spuug beu, kom dan eens met bewijzen Hakima, kom op meid.. Echt mijn geduld raakt op, je weet waar ik woon, waarom breng je niet eens een bezoekje aan mijn huis. Dan hoef ik tenminste niet richting een leeg huis in Oosterhout, en kan je me gelijk terugbetalen.. Als je fatsoen heb breng je ook het geld van Karlijn mee, je weet wel die meid die rolstoelafhankelijk is, die krijgt nog 75,- euro van jou.. En beloof me 1 ding, ga nu niet weer jankend bij Petra of Bianca aan de telefoon hangen, dat wij allemaal lelijke dingen over jouw schrijven, wat het is de waarheid Hakima en niks dan de waarheid.. @ speciaal voor Bianca en Petra, sommige mensen moeten zich schamen, maar ze zijn al zo laag gezonken dat er eigenlijk niks meer te schamen valt.. Hakima denkt dat ze heel wat is, maar toch zijn het kinderachtige praktijken.. Ow en Petra wist je ook al dat ze je kind wilde ontvoeren??? Omdat je tijdens een etentje schijnbaar (en verbeter me maar als ik het verkeerd vertel) 5,- p.p teveel had gerekend.. Ja daarom wilde ze je zo straffen meid.. En raar he ik ken je helemaal niet, maar weet wel dit soort dingen te vertellen.. Hakima is een zielig figuur die graag aandacht wil, waarmee is de vraag??? Dus komt ze met dingen aan waar ze der eigen alleen voorschut mee zet, en het grappige is dat ze er mee te koop gaat lopen.. Als ik jullie 1 tip mag geven, heb gewoon medelijden met Hakima. Mensen stuikelen steeds maar weer over het zelfde (verhalen over Helmy Mij Francisca) en houden hun ogen dicht... WORDT WAKKER, kom uit je dromen, want dromen zijn bedrog, en zo ook die vriendin HAKIMA van jullie.. Wie met jou roddelt, roddelt ook over jou! De tijd zal het leren meiden.. Nou ik ga weer in mijn luie stoel zitten, en wachten totdat er eens een reactie van jouw kant af zal komen..
|
|
|
|
 |
|
Gogodancer
|
Titel: Re: Pas op voor stalker en oplichter Geplaatst: Vr 23 Jul 2010, 14:45 |
|
|
jezus, ik zit dit allemaal te lezen, maar dat mens is aardig gek in dr kop zeg....
zou ik niet wat kunnen betekenen voor jullie om haar te pakken?
want het lijkt me zo dat een gedwongen opname in een psychiatische kliniek (of hoe je dat ook schrijft) het beste is voor iedereen
dit moet stoppen....
Groetjes een onbekende voor zowel hakima als jullie....
|
|
|
|
 |
|
Helmy
|
Titel: Re: Pas op voor stalker en oplichter Geplaatst: Zo 25 Jul 2010, 17:21 |
|
|
Inderdaad....dit moet stoppen,....maar hoe stop je zoiets??? Door haar terug te pakken??? Welnee, ze geniet van alle aandacht, ook al is deze aandacht nog zo negatief. Hoe meer aandacht hoe beter. Deze Hakima Boudriz is echt helemaal gestoord ik haar bovenkamer. Ik had haar via deze site gewaarschuwd,.....zodra ze me weer iets flikt, gooi ik het weer op deze site. Het is een paar weken heerlijk rustig geweest, maar gisteren lagen er dan toch weer twee pakketjes in mijn brievenbus. Hakima moet toch wel heel veel van mij zijn gaan houden, in die 8 maanden dat we bevriend zijn geweest.....ik zit namelijk nog steeds in haar hoofd, ze kan me maar niet loslaten. Pech voor haar, dit gevoel is niet wederzijds. Ik heb geen enkele behoefte aan zo'n creatuur in mijn vriendenkring.
Hakima, bedankt voor het aanvragen van twee proefpakketjes incontinentie-materiaal. Ik heb zowel de Depend, als de Tena-Lady allebei al gebruikt. Tja, van dit soort actie's ga je toch spontaan in je broek piesen hé. Meid, hoe belachelijk kun je je maken??? Heb je dat nog niet genoeg gedaan de afgelopen weken???? Door overal op het internet te doen, alsof je nog steeds in Oosterhout woont,.............terwijl iedere kip zonder kop kan zien, dat het huis in de Freesiastraat toch echt helemaal leeg staat. Door net te doen, alsof je nog steeds heel gelukkig samen bent met je geliefde Hans............terwijl Hans al lang de kuierlatten heeft genomen, en gewoon al bij een andere vrouw ingetrokken is. Meid, je bent ingeruild als oud vuil,....maar gelijk heeft ie,.......oud vuil, meer ben je niet. Een zielig hoopje, dat niets of niemand meer over heeft, uitgekotst door haar familie, uitgekotst door talloze vriendinnen, geen werk meer, geen huis meer, geen spullen meer. Kun je nog dieper zinken????? O ja,....jij vast wel........ Ga vooral zo door, je maakt je zelf alleen maar belachelijker en belachelijker.
Enne, als je het niet erg vind ...........stiekem geniet ik er van. Ik verlaag me niet tot jou niveau, ga je niet terugpakken met al die kinderachtige rotstreken..........nee meid, ik lach je vierkant uit, steeds maar harder en harder. Kom er niet meer uit, pies er werkelijk van in mijn broek.
Nou, bij deze dus weer een update over jouw persoontje,....blijkbaar zie je deze topic graag toch steeds weer bovenaan komen staan. Stuur me vooral nog meer pakketjes,......dan krijg jij weer je welverdiende stukje tekst!!! Kan iedereen weer meelezen, hoe zwaar gestoord jij bent in je bovenkamer!! Die psychiatrische kliniek waar mijn voorganger het over had, die gaat er echt nog wel eens komen, daar hoeven wij niks voor te doen.
Wordt vast en zeker wel weer een keertje vervolgd. Groetjes Helmy
Wordt vast en zeker wel weer een keer vervolgd.
|
|
|
|
 |
|
Helmy
|
Titel: Re: Pas op voor stalker en oplichter Geplaatst: Vr 30 Jul 2010, 21:58 |
|
|
En of het vervolgd wordt.....daar ben ik toch alweer. Kwam vandaag thuis na een lange dag hard werken, en wederom lag er een brief op de mat....het volgende abonnement. Ditmaal ben ik geabonneerd op het blad "Trekker"...één of ander agrarisch blad Ik mag dan wel op een zorgboerderij werken, en best interesse hebben in alles rondom trekkers.........als ik een abonnement op een dergelijk blad wil,dan sluit ik dat toch graag zelf af. Dat hoeft Hakima Boudriz voor mij dus echt niet te doen.
Het woordje "stoppen"en mensen met rust laten staat dus niet in haar woordenboek. Haar huisje staat leeg, en ze zal vast zelf ergens onder een brug slapen,...ik zie dus geen andere uitweg, dan haar ouders eens in te lichten. Ik ben er van overtuigd dat deze mensen geen enkel idee hebben, van wat hun dochter allemaal op haar geweten heeft. Misschien dat deze mensen tot haar door kunnen dringen, dat ze hier echt mee moet stoppen. Vrees echt dat dit anders beslist niet stopt. Hakima, alle abonnementenbrieven, incontinentie-proefpakketten, en wat voor shit je het afgelopen jaar allemaal nog meer gestuurd hebt, gaat vanaf nu richting je ouders.
Rot toch eindelijk eens op uit mijn leven, laat mij en alle anderen gewoon met rust, ga iets "nuttigs"doen ..........je bent verdomme 33 jaar, laat je toch eens goed nakijken!!!! Wat ben jij een triest, zielig en laag persoon! Bij deze gaat de link naar deze site nu ook op de hyves van Oosterhout,............kijken of er daar nog meer mensen zijn die je kennen.
Ik stop pas met de waarheid vertellen over jou,...als jij stopt met je leugens en gestalk t.o.v. mijn persoon!!!!
|
|
|
|
 |
|
deborah
|
Titel: Re: Pas op voor stalker en oplichter Geplaatst: Za 31 Jul 2010, 11:39 |
|
|
Het wordt zeer zeker vevogld, ook ik ben weer in de house. De soap gaat gewoon door... Na maanden van rust, gaat het weer verder!
Nou Mevrouw Boudriz, je hebt z'n grote mond, dat nu ik jou gezellig boekjes geef. Lust je echt helemaal rauw nu, nogmaals je weet waar ik woon. Je weet dat de deur voor je open zal staan, zodat je me gelijk mijn 60,- euro terug kan gaan geven. Waar ik al meer dan een jaar op wacht. Je bent echt een zielig hoopje ellende, denk jij werkelijk dat ik mezelf bezig zal houden met boekjes bestellen. Denk je dat echt??? Nou dame dan heb ik nieuws voor jou, NEE.... Je bent al maanden niet meer in mijn hoofd, hier en daar hoor ik natuurlijk dingen. En ik beken, heerlijk vind ik het. Vreemde mensen, die nu gaan vertellen wat voor grote leugenaar je bent. Dat je never nooit de functie heb gehad, dat je op je werk weg moest ivm met diefstal. Jij bent degene die zichzelf flink belachelijk maakt.. Dus ik waarschuw jou Hakima Boudriz, gebruik mijn naam never nooit meer. Dat ben ik echt meer dan beu, wie denk jij wel niet wie je bent. Erken je schuld maar eens, zonder naar andere mensen te wijzen.
Nogmaals, je bent een pathologische leugenaar.. Zal er een checklist bij schrijven, hopelijk erken je het dan wel.
1. Die ziekelijke neiging om te liegen, daar zit je nog steeds mee. 2. Jij verveelt je snel he dame. 3. Tegenstrijdige uitspraken, 100 de mails van jou.. 4. Impulsief gedrag, komt het je bekend voor. Vast wel. Lekker ergens gaan eten, in de wetenschap dat je een ander laat betalen. 5. Geen medeleven, dat blijkt wel uit alle stukken die over je geschreven zijn.. Maar ook die je naar je ex vriendinnen schreef. 6. Manipulatief gedrag, Overal draai jij omheen. Altijd heeft een ander het gedaan. En de kinderbescherming op het dak sturen van je oude vriendinnetje. Terwijl je weet dat ze een super goede moeder is.... Jij moet je pruik van je kop schamen dame, echt waar. Elke morgen moet je toch denken, wat heb ik gedaan..
Hoe je heb de vriendschap met F uit Dongen niet voorgelogen.. Je wist wat haar zwakke punten waren. Toen ze eenmaal wist wie jij was, maakte je daar mooi misbruik van.. En draaide je alles om...
Hoe je mensen wegzet, dat kan en mag gewoon niet. Heb jij nu nooit geen last van je geweten? Dat vraag ik mezelf steeds af. Echt kan er met mijn pet niet bij.. Het verspreiden van leugens geeft jou Hakima de leugenaar een gevoel van macht, omdat jij iets weet wat wij dan weer niet weten: namelijk dat je liegt. Alleen zal je dat never nooit aan iemand toegeven.. Stop toch eens met heel deze shit, betaal de mensen netjes hun geld terug, en probeer een ander leven op te bouwen. Ga hulp zoeken, echt doe iets, en maak iets van je leven. Maar laat Helmy en mij gewoon met rust. Alsof we niets beters te doen hebben dan over jou nadenken. Nee dame, die tijd is voorbij..
Ook jammer he, dat wij contact met elkaar hebben opgenomen. Daaruit blijkt namelijk dat je echt de grootse leugenaar bent die in Brabant rond loopt.. Even om je geheugen wat te helpen. Het foto-feestje ken je het verhaal nog Hakima.. Hoe jankte je aan de telefoon, dat iedereen je maar beschuldigde... Meid meid toch, je wist verdomde goed dat er nooit een foto-feestje zou komen. Dat geld wat je van ons had gekregen, heb je gewoon zelf opgemaakt..
Hier nog wat citaten van jou... Die van vorig jaar zijn... Zal er nog eens met dik gedrukt doorheen lopen..
Hakima (320) vandaag, 11:31 Even heel kort, want ik ben erg druk om dingen uit te zoeken m.b.t. de shoot, het mailtje en 't geld. Je ging helemaal niks uitzoeken, je wist dat het einde in zicht kwam..
Ik sta te trillen op m'n benen en heb 't niet meer! Zojuist heb ik mijn partner gebeld die nu vanuit zijn werk direct naar huis toe komt. Hij is woest en, net als ik, ontzettend geschrokken. Je partner, dat was hij ook allang niet meer. En misschien was hij wel woest op je ja, dat je zo dom ben geweest om dit soort dingen te doen.
Het geld komt hoe dan ook bij iedereen terug. Daar is geen twijfel over mogelijk! Al moet ik 't uit eigen zak betalen, maar iedereen krijgt zijn geld binnen 24 uur terug! Het geld komt bij iedereen terug schrijf je toch, waarom hebben Karlijn (vrouw in rolstoel) en ik ons geld nog steeds niet terug dan?? Weet niet hoeveel maanden er bij jou in 24uur zitten????
Nogmaals wil ik benadrukken dat de mensen die mij echt kennen weten dat ik geen oplichter ben en nooit ben geweest! Ik wens daar ook beslist niet meer geassocieerd te worden! Men mag alles van mij zeggen, maar dat ik de boel heb bedonderd pik ik niet! Ik kan me de woede en de verontwaardiging van iedereen enorm goed voorstellen en kan daar begrip voor opbrengen, maar vergeet niet dat ik in iets betrokken wordt waar ik noch part noch deel aan heb!
Ik ga aan de slag met dingen uitzoeken. De bovenste steen komt boven. Is 't niet vandaag, dan is 't morgen! Hakima
Je schrijft de mensen die mij echt kennen, ik vraag mezelf af of iemand jou wel echt kent. Zoals wij je nu kennen, ben je wel degelijk een oplichster. En bedonder je de boel overal. Dan schrijf je zelf dat je er noch part noch deel aan heb. Dit zijn dus je eigen woorden, hier ontken je alles. Terwijl je weet hoe de vork in de steel zit..
Dan nog een stukje hieronder.. Zal er nogmaals met dik gedrukt en onderstreept doorheen gaan...
Hakima (320) vandaag, 11:29 Ik zit hier stijf op m'n stoel en schrik behoorlijk van 't verhaal van de fotoshoot. Ja dat was schrikken he, dat Helmy gewoon eerlijk was, en dat er al naar Peter was gebeld..
Ik ga hier eerst nu direct mee aan de slag want 't verhaal wat zojuist door Helmy klopt absoluut, maar dan ook absoluut niet! Omdat ik heb 't gevoel dat mijn integriteit nu zeer in twijfel wordt getrokken, wat ik goed kan begrijpen gezien de mail van Helmy, maar ik laat 't er niet bij zitten en ga ik meteen contact opnemen met de shoot en dan met name met Peter. Je hebt zelf nooit contact gehad met Peter daarna, je hebt alleen 'n keer zelf alles afgeblazen..
Ik kom hier vandaag zeer zeker op terug, omdat iedereen 't recht heeft om te weten hoe 't verhaal wél in elkaar steekt en ik mijn recht wil doen halen. Het feit dat mijn naam door Helmy nu te grabbel wordt gegooid vind ik zeer pijnlijk en onacceptabel! Ach mevrouw vindt dat onacceptabel, nee de waarheid Hakima die is hard.. En alweer lieg je alles bij elkaar.
Belangrijk feit; mij is wél degelijk gezegd dat er 2 maanden van te voren betaald zou moeten worden! En niet zoals Helmy 't omschrijft "kort van te voren"! Ik ben beslist geen oplichters en wens hiermee ook niet geassocieerd te worden!
Zoals gezegd laat ik degene die betaald hebben voor de shoot vandaag weten hoe de vork in elkaar steekt! Al is 't alleen maar om mijn naam te zuiveren, want dit soort ongein pik ik absoluut niet! Nou hoe zit die vork dan in de steel, heb er nog steeds geen eerlijk antwoord van jou opgekregen. Al weet ik het allang hoor, Peter heeft dat aan meerdere mensen uitgelegd .. Je hoeft namelijk helemaal niet maanden van te voren te betalen, dat konden we ook op de dag zelf doen..
Ja ja dame, je ziet maar weer.. Ook hier staan je eigen leugens in, en toch blijf je alles ontkennen.. Stop daar toch eens mee...
Ga hulp zoeken, nu je toch alles kwijt bent geraakt. Kan je mooi vanaf 0 beginnen. Wie weet ligt er dan nog een mooie toekomst voor je open...
Maar echt, ik pik het niet meer dat je mijn naam nog 1x ergens gebruikt. Dan kun je dreigen met je broers e.d dingen nog meer. Vraag mezelf af, weten je broers ook dat je over hun vader heb gelogen dat die man een ernstige ziekte heeft....??? Stop toch met al deze shit, en een boekje, of andere voorbehoedsmiddelen hoef ik ook niet meer. Dus hoe je rotzooi lekker zelf bij je...
Vanavond om 7u wordt er nogmaals een aangifte tegen je gedaan. Klaar ben ik er dan weer even mee....
|
|
|
|
 |
|
Helmy
|
Titel: Re: Pas op voor stalker en oplichter Geplaatst: Za 31 Jul 2010, 12:58 |
|
|
Hakima, hoe diep kun je zinken.........ik blijf het me afvragen. Iedere keer denk ik, "erger dan dit kan niet"...en dan blijkt dat het dus wel kan. Toen ik gisteren na een lange dag hard werken thuiskwam, lag er weer een abonnement op de deurmat, zoals ik gisteren al schreef. Ik was het zo zat, dat ik 1 van de 4 !!!! telefoonnummers , die ik van je heb, heb gebeld......uiteraard nam je niet op. Nog een paar keer geprobeerd, wetende dat je toch niet op zou nemen. Uiteindelijk een sms gestuurd, en je laten weten dat ik er zo ontiegelijk klaar mee ben, dat ik vanaf nu alles wat ik binnenkrijg dus rechtstreeks naar je ouders in Tilburg stuur. Ik weet dat je ouders van niets weten, en dat dit de enige manier is om je eventueel te laten stoppen. En verrek...vannacht om half 3 !!!!!!!!, kreeg ik dan toch een sms van je terug........... Nu reageer je ineens wel...het wordt je blijbkaar ineens te heet onder je voetjes. Bepaalde dingen mogen dus blijkbaar toch niet bij je ouders terecht komen.
In de sms meldt je, dat je vannacht om 2 uur, de politie hebt gebeld, om melding tegen mij te doen.....omdat ik je "vals"beschuldig. Waar haal je het gore lef vandaan zeg!!! Ik beschuldig je niet,..ik confronteer je met de waarheid, dat is heel iets anders. Vervolgens wil je me nog doen geloven, dat Deborah en Bianca degene zijn, die al die tijd die pakketjes sturen, en dat je ze zelf ook hebt gehad. Wat denk je nou,.....dat ik al die tijd onder een grote steen heb gelegen???? Jij Hakima Boudriz,...jij bent degene die die pakketjes stuurt. Jij bent degene die van de week, Francisca een heel duur abonnement in haar maag heeft gesplitst, een agrarisch dagblad!! Jij bent degene die van de week condooms naar Deborah heeft laten sturen. Jij bent degene die mij en Francisca vorige week incontinentiemateriaal heeft gestuurd Jij bent degene die mij vande week het blad "Trekker" cadeau hebt gedaan
Je doet nu verwoede pogingen om mij te laten geloven dat er andere mensen achter zitten... Jaja, diezelfde mensen hebben ook onder jouw naam naar het AMK gebeld om Francisca en haar man aan te geven voor kindermishandeling zeker??? O ja...en dat was niet jij die daar in die bibliotheek achter haar laptop zat, omdat je thuis al maanden geen internet meer hebt...nee, dat was ook Deborah!!! Ik heb er nog een mooie foto van,........volgens mij zit jij daar toch echt , compleet met pruik achter die pc. O ja, en het zijn ook andere mensen die overal op Hyves krabbeltjes zetten onder jouw naam, dat je Hoofd Beveiliging bent gewordenDie leugens worden ook verspreidt door andere mensen??? O ja, dat dat huis in de Freesiastraat leegstaat, en dat er brieven van de woningbouwvereniging ophangen, ....dat heb ik ook verkeerd gezien,...moet echt nodig naar Specsavers!! O ja, en al die sms-jes die ik heb gehad van je exgeliefde Hans, die ten einde raad was omdat hij "die kakkerlak" zijn huis niet uitkreeg...die waren ook niet echt????
Nu in je sms dreigen dat je broers me wel een bezoekje willen brengen.....goh, krijg er spontaan de bibbers van, ben heel de dag al thuis, maar heb nog niemand gezien. Laat ze maar komen hoor, ze hebben tenslotte de nodige ervaring met mensen bedreigen, heb ik ook weer gehoord van je ex-geliefde. Offe, is dat ook al niet waar volgens jouw????
Mens, heel je leven hangt aan elkaar van leugens..............je bent echt een pathologische leugenaar, en een hele grote ook nog.
Je dreigt maar raak met je aangifte's doen....waar wil je aangifte van doen???? Vanwege het feit dat mensen het niet fijn vinden, omdat je constant pakketjes en abonnementen uitdeelt????? Offe, wil je aangifte doen vanwege het feit dat de waarheid over je geschreven wordt????? Ha, ze zien je aankomen.!!!! Vooral doen meid, liefst vandaag nog....liefst vandaag nog langskomen met je broertjes. Ik wacht nu echt op de dag, dat je net iets te ver gaat!!!!
O, enne, niet denken dat ik de hele zwik alsnog niet naar je ouders stuur hoor...... Morgen gaat de hele handel op de post, inclusief de incontinentie-luiers. Zou maar heel de dag bij ze op de deurmat gaan liggen, dan kan je het misschien nog onderscheppen,....niet dat dat helpt, want het eerst volgende gaat weer net zo hard, richting Tilburg.
|
|
|
|
 |
|
meissie123
|
Titel: Re: Pas op voor stalker en oplichter Geplaatst: Do 05 Aug 2010, 18:29 |
|
|
Gelukkig ben ik op tijd gewaarschuwd en heb haar nooit persoonlijk ontmoet. Ik had al een hele ellende achter de rug met een andere oplichtster uit Oosterhout (je zou bijna denken dat Oosterhout oplichters aantrekt). Ik hoop dat oplichters eens flink worden aangepakt, want ze maken zoveel kapot met hun leugens. Ik zal nooit meer iemand vertrouwen, dat is gewoon voorgoed weg. Ik heb altijd mensen willen helpen, zeker vrienden, maar nadat ik zo ontzettend ben belazerd, ergste is nog een leugens over ziekte, is het vertrouwen in mensen ver weg. En het kromme dat als je al een civiel vonnis hebt dat er dan geen aangifte gedaan kan worden bij de politie, terwijl het nu overduidelijk een aangifte zou moeten zijn in mijn geval, niet te begrijpen. In ieder geval ben ik altijd alleen maar eerlijk geweest en kan ik 's nachts rustig slapen en we gaan er maar vanuit dat eerlijk toch echt het langst duurt.
|
|
|
|
 |
|
Helmy
|
Titel: Re: Pas op voor stalker en oplichter Geplaatst: Do 05 Aug 2010, 21:20 |
|
Goh, weer een reactie van iemand die ik niet ken.....maar die blijkbaar net op tijd heeft ingezien, dat ze ver uit de buurt van Hakima moet blijven. Ik hoop voor je dat je toch snel weer het vertrouwen in mensen terug krijgt. Zal moeilijk worden,....maar anders wordt het voor jezelf zo ontzettend moeilijk allemaal. Hier gaat het getreiter nog gewoon door. Gisteren lagen er drie acceptgiro's op de mat. Een abonnement op Knip, ....ik kan nog geen knoop fatsoenlijk aanzetten, laat staan dat ik zelf kleding ga maken. Een abonnement op J/M,...voor jonge ouders. Uh, ben al een moeder van 40 met twee heerlijke pubers, dus volgens mij ook niet aan mij besteed. Een abonnement op Nicolodeon,...tja, daar zijn mijn meiden dus veels te groot voor. Mijn man heeft gebeld met Sanoma uitgevers, waar twee van deze drie abonnementen zijn besteld...en heeft van die mensen het mailadres gekregen, waarop de abonnementen zijn aangevraagd. hakimahans@live.nlTja,...verassend, ...Hakima heeft nooit geen normaal mailadres gehad, altijd alleen maar hotmail en live adressen, net zoals ze ook op Hyves ontelbare accounten had. Bij Sanoma uitgevers wisten ze te vertellen dat er nog drie abonnementen onderweg waren,...de Playboy ( vond manlief helemaal niet vervelend), Voyage Royal...wat dat ook moge wezen,...en het blad Golfers ( kan echt geen balletje raken). Kortom, de maat was voor mij vol............. Ik heb haar gebeld, maar dat was kort maar krachtig....ze liet me niet praten, begon meteen te ratelen, en verhief haar stem. Is dus uitgelopen op een korte ordinaire scheldpartij, waarop zij het gesprek wegdrukte. Daarna heeft mijn man gebeld, die heeft haar gewoon haar verhaal laten doen, wetende dat er alleen maar weer leugens uit zouden komen..... Hakima gaf aan,d at ze zelf ook gestalkt werd, ...er zouden op haar naam twee reizen naar Thailand geboekt zijn, a vierduizend euro..... Geloof daar echt werkelijk niets van!!! Ze beweert dat ze een advocaat in de arm heeft genomen, a 150 euro per uur, exclusief btw....... Die advocaat gaat voor haar uitzoeken wie verantwoordelijk is voor al die pakketten , abonnementen en reizen, die ze volgens haar zeggen gehad heeft. Welke advocaat neemt zoiets nou aan???? Normale gang van zaken is, dat je dan naar de politie gaat.... dat durft ze dus niet, want daar staat ze bekend. Niet alleen omdat er mensen zijn die aangifte tegen haar gedaan hebben, maar ook omdat de politie al vaak bij haar thuis is geweest wegens echtelijke ruzie's, wegens onverzekerd rondrijden,...etc,etc. Inmiddels weten we dat Hakima op het bureau ter verantwoording is geroepen. Ze heeft echter iemand zover gekregen om een verklaring af te leggen, dat ZIJ degene is die gestalkt en getreiterd wordt!!!! Hetgeen wij dus allemaal meegemaakt hebben, is dus van tafel geveegd...en voor Hakima is dit dus groen licht geweest om weer van voren af aan te beginnen met haar getreiter. Helaas,....er is wederom opnieuw aangifte tegen haar gedaan,.... En na deze 6 abonnementen zijn wij de volgende,...er zijn ook abonnementen aangevraagd op naam van mijn man, en hij doet dus ook aangifte. Dit gesodemieter moet na een jaar , nu echt maar eens over zijn,....ik rust niet meer voor ze op een legale manier, door de politie aangepakt wordt. Groetjes Helmy
|
|
|
|
 |
|
deborah
|
Titel: Re: Pas op voor stalker en oplichter Geplaatst: Vr 20 Aug 2010, 09:29 |
|
Zo Hakima, hier ben ik weer. Als eerste ga ik je geheugen wat opfrissen, weet je nog dat ik je 19 mei een mail heb gestuurd? Vast niet meer, zoals je meerdere dingen niet meer kan herinneren. En gewoon blijft ontkennen (maar daar kom ik later op terug). Op die mail heb ik nooit een antwoord gekregen, niet netjes van jou. En nu maanden later, ga je mijn naam weer gebruiken. Zal eerst de mail hier nog even erbij zetten, zodat we allebei weer weten wat erin stond. Dus die staat nu hieronder dik gedrukt. Daarna zal ik daaronder nog even verder gaan met mijn verhaal. Want jij denkt gewoon bezig te kunnen blijven, nou geloof mij, die vlieger gaat echt niet op... Zo wat heerlijk, had eigenlijk nooit meer durven dromen, dat ik jou nog een mail zou sturen..Maar goed, na alles wat we deze week weer te horen kregen, kan ik het niet laten..Had jij echt gedacht, dat we jou zouden laten wegkomen met alle leugens, en valse beschuldigingen...???? Heb je dat echt gedacht HAKIMA??? Die grote meid, die achter haar deur een ijzerpijp heeft staan.. HAHAHA Waar was die grote meid, afgelopen maandag, toen we gewoon ons EIGEN geld kwamen halen. Dat lag toch ergens in je laatje.. Je had niet eens de deur open moeten doen, je had ONS geld gewoon door de brievenbus kunnen duwen.. Geen probleem hoor..
Alles mocht je over ons vertellen, alles doorsturen, maar dan wel alles wat op WAARHEID is berust.. Jammer jouw waarheid, is niet de echte waarheid, je leeft in een droom.. Heb je nooit gedacht toen je de leugens en valse beschuldigen de wereld in gooide, dat wij (alle mensen die je tegen elkaar uitspeelde) elkaar ooit zouden bellen, of mailen.. NEE HE??? JIj denkt gewoon dat we allemaal in een EI zitten, nee dame, ik zit alleen op farmville in een ei.. Maar in mijn dagelijkse leven NIET hoor.... Ik ben van morgen, en niet van gisteren. Jij loopt voor de rest van je leven achter feiten aan.. Zelf heb je je gewaagd aan laster.. Schelden ook zoiets, dat is het enigste wat je in dat zielige leven van je kan doen.. Kon ik je maar eens vertellen hoe vreselijk wij om jou moeten lachen, en het wordt alleen maar erger. Daar zijn geen pampers voor te krijgen, zoveel zeikbroeken hebben wij al gehad..
Met wie ben je nu nog over gebleven? De meest zielige meiden (JOUW WOORDEN, LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN) waar je geen goed woord voor over heb. Jaja ook dat staat allemaal op mails vast, mails die jij verzonden heb dame.. En Fransisca, die meid, waar je op de choco-party al een hekel aan had.. Die heb je 8 maanden voor de gek kunnen houden, maar weet je, ze is honderd maal slimmer dan jou.... Hoe mooi moment voor ons was dat, dat kan ik je niet uitleggen, echt niet.. Maar met jouw fantasie, kom je aardig in de goede richting..
Meid alweer iemand die je zo in onze armen dreef, het mooiste is, jij dacht echt, dat ook Fransisca uit een ei kwam.. Nee die meid heeft nooit onder een steen gelegen, die meid heeft zelf het voortouw genomen, en is eens goed gaan zoeken... Mijn god wat ze toen allemaal las, en heeft gehoord, daar lusten de honden geen brood van.. HAHAHA
Heey zeg eens eerlijk, dat had je nooit achter knorretje gezocht he?? Die was jou ook een stapje voor.. Jaja Hakima moet hulp zoeken zei je "beste vriendin" auw auw de waarheid is hart.
Vaak hebben wij gezegd, de tijd zal het leren dan gaat ze genadeloos op haar bek.. En zie hier, voor ons ben je alweer, genadeloos op je bek gegaan, echt ik spuug op jou!! Al IS DE WAARHEID NOG ZO SNEL..... Hij achterhaalde jou...
Zal je ook vertellen de mooiste dag uit mijn leven, weet je welke dat was?? Nee he, maar luister! Dat was op een zaterdag dat Mirella mij mailde... Geweldig als ik eraan terug denk, hoe je heel die zondag bezig bent geweest om mij te bellen hahaha.. Wat had je mij willen vertellen, hoe vies laag je over me sprak, hoe je over Ramon sprak.. Nee natuurlijk niet, je had me weer leugens willen voorschotelen.. Vies laag ding, je wilde Mirel, Bianc en Mij betrekken bij je gestoorde plan, om het PAARD van het kind van Helmy los te laten..... Dat mijn buurman Helmy gaat bellen n.a.v de honden die jij op marktplaats heb gezet, kon ik de grap nog wel van inzien.. Maar aan dieren kom je gewoon niet, moeilijk te bevatten voor jou.. Zeker omdat je een hekel aan dieren heb.. Zoals je eigenlijk overal een hekel aan heb, kun je ook niks aan doen hoor.. Niemand neemt het je kwalijk, je bent nu eenmaal gestoord.. Hulp heb je nodig, al ga ik twijfelen, of er voor jou wel de juiste hulp is.. Iemand die zo vreselijk jaloers is, en altijd maar leugenachtige verhalen verteld, zal denk ik niet meer te helpen zijn..
Echt hou je eerst met jezelf bezig, voordat je nu nog energie aan anderen gaat spenderen.. Wie weet zal het dan ooit nog eens wat worden..
Ook mailde je ooit Helmy dat ze is iets aan haar kapsel moest laten doen, och och Hakima toch. Kijk nu eens goed in de spiegel (en dan bedoel ik niet, jij kan jezelf recht aankijken in de spiegel) zeg dan eens zelf.. Wie heeft er nu het Anita tijdperk kapsel ... Die vettige pruik van je, daar kun je toch niet eeuwig mee blijven lopen.. Maar goed ik heb je zonder pruik gezien, en dat was eerlijk gezegd geen haar beter.. Ow niet letterlijk nemen nu he, want ja haren heb je niet..
Goed laat ik nu eens even schrijven waarom ik mail, jaja zielig ding heb nog steeds 60,- tegoed van jou.. Wie sprak er ook alweer over crisis?? Uh was jij dat niet, goh hoe staat het leven in een huis zonder gas, licht en water. Dat wil ik namelijk heeeeeeeeeeeel graag weten.. Weet je waarom, omdat het mij nooit zal overkomen, dus wil ik het graag van jou horen. Je bent namelijk de eerste waarbij dit gebeurd.. oh je mailde mij ook dat je het raar vondt dat ik mijn rekening nummer niet gaf, dus dan zou ik wel last hebben van deurwaarders... Laat mij dat nu nog nooit overkomen zijn, maar nu weet ik waarom je die zin gebruikte.. Jij heb er zoveel last van, dat ze zelfs bij de buren aanbellen om te vragen waar ze je kunnen vinden. Meid meid toch, wat ben ik blij dat je ooit je schoenen aan mij heb afgeveegd.. KIJK NOOIT OP IEMAND NEER, TENZIJ JE HEM OVEREIND HELP.. Daarom kijk ik ook niet op je neer, ik hem oprecht medelijden met je...
Nog zoiets weet je nog wat ik ooit schreef....??? SOMMIGE MENSEN VOELEN ZICH HOGER DAN DE TWINTOWERS MAAR ZE ZIJN VERGETEN WAT ER MEE IS GEBEURD.. Ken je die zin nog, vast wel, staat ergens in je word bestanden.. Deze zin, is op je lijf geschreven dame...
Jij dacht echt werkelijk boven ons te staan, je voelde jezelf zo hoog.. En kijk nu eens, we hebben je allemaal doorboord. Gerichtigheid noemen ze dat, als ik me niet vergis.
Ow en nog iets, je sprak over andere dat ze dik en fatsig waren.. Doe iets aan dat lijf van je. Je bent toch gewichts-consulente, hahahah laat ons niet lachen.. LEUGENAAR.. Wij zijn ben beslist niet slank, dat klopt, maar jij bent 'n zeug (en dat voor iemand die geen varkensvlees eet) vergeleken met ieder ander!
Nee jij spreek liever slecht over mensen, en weet je waarom.. Omdat je zelf een vreselijke leugenachtige, JALOERSE profiteur ben.. Fransica en Moniek je maar halen en brengen, omdat je zogenaamd een andere auto zou krijgen. haha Alweer een leugen.. Joh je had hun gezichten eens moeten, toen Hans eindelijk zei dat jullie al maanden niks meer met elkaar hadden.. GEWELDIG.. WIj wisten het al, maar voor hun was het nieuw.. jaha je had nog bij je DINNIE Petra geschreven hoe vol je huis met bloemen stond, parfum, horloge het kon niet op.. Dat was waar je van droomde Hakima, dat was niet echt meid.. Of misschien in jouw wereldje wel, eigenlijk moet ik medelijden met je hebben.. Lig hier heel alleen mijn verjaardag te vieren, geen kaars die voor me brand.. Geen bloemen die ik krijg, mensen kotsen me allemaaaaaaaal uit...We maken speciaal voor jou een liedje, oké? Dan heb je toch nog het gevoel dat iemand iets voor je wil doen.. Laten we wel wezen, het geld wat we ermee verdienen, dat delen we dan weer niet met jou.. SOlly je kan niet alles krijgen...
Goh ik zit echt op mijn typ-stoel.. Jahaaa er gaat nog meer komen.. Dus nu niet gelijk deleten, beloof je dat...
Weet je waarom we ook zo moesten schateren, Je nieuwe functie.. GEFELICITEERD meid 80 uur werken in de week. Joh dan zou je toch een ruime woning kunnen huren, met dat riante salaris wat je nu zal verdienen.. Krijg je nu ook zulke leuke cadeaubonnen, omdat ze zo tevreden over je zijn. Meid meid toch wat leef jij in een zeepbel.. Of ben je nu al verkozen tot beste medewerker van het jaar, en de liefste, leukste en gezelligste leugenachtige collega.. Ow ow kan me nog zeveel voor de geest halen, wat jij andere probeerd te doen geloven.. Maar helaas pindakaas, wij geloven jou niet meer.. Heb je trouwens al de moeite genomen om bij het Kentron alle mailtjes af te gaan geven...??? Doe het meid, en liefst morgen nog.. Want je weet ik ben van morgen, en niet van gisteren..En weet je je hebt een dure fout begaan, door over mijn kinderen te roddelen.. Ooit zal die fout, richting jou keren. Gelukkig zal je zelf nooit moeder worden, alleen daarvoor al hangt er nu hier een vlag uit.. Daar hebben we op gedronken, pleegkids zal je ook nooit meer in huis krijgen.. Ook daar zorgen we voor...
Dan mailde je ooit iets over roddelen, roddelen is een van je favoriete bezigheden.. Knap hoe je alles kan onthouden, wat mensen gezegd zouden hebben.. Die laptop staat vol, van alles wat je erin zet van mensen, daar geef je dan weer je eigen draai aan.. Oei oei.. Foei Foei.. Is je nooit geleerd dat je mensen met respect moet behandelen, vertel eens waar is het misgegaan, in je jeugd, je pubertijd, of gebeurde het toen je overwerkt raakte.. Dan snap ik het wel hoor, 80 uur in de week.. Meid ik heb medelijden met je...
Ow en over Bianc gesproken, uit wie zijn stinkbek (ja meid een bezoekje tandarts zou niet mis zijn, met je half afgebroken tanden, weet je wat voor lucht eruit je giegel komt) kwam dat over Iq ? Nee ALWEER niet uit die van Helmy, mijn god wat was dat een makkelijke naam.. Wat genoot je ervan om d'r te mailen in Turkije.. Snap het wel hoor, je was alweer jaloers, voor Hakima geen vakantie.. He alle leugens die je toen eruit gooide, zijn allemaal terug op zijn plaats gekomen.. Mijn bek viel letterlijk open. (zonder dat er stank uit kwam) Laag vals secreet dat ben je.. Echt de maandag dat ik Helmy belde, die maandag zal ik ook nooit vergeten... En weet je Helmy is helemaal niet de vrouw zoals jij haar wilde neerzetten. Nee Helmy is gewoon een goede moeder, leuke vriendin, en heeft ook nog een aardige vent.. Mooie auto voor de deur, en het is schoon binnen hoor.. Inmiddels bij mij ook, ja we hadden laatst een schoonmaakparty dus we hebben goed ons best gedaan.. Ow en ze heeft ook nog een paard inmiddels, waar zou ze het allemaal van doen..??? Ahaaa ze heeft werk, verdiend haar eigen geld.. Daar kon je nog iets van leren dame, stom om die vriendschap zo te verspillen...
En dan nog Jonna, meid daar kun je al helemaal niet aan tippen, zou je wilen, maar never nooit lukken. Wat heb je jezelf toch echt belachelijk gemaakt, echt jij gaat als Pinokio door het leven..
Grootheidswaanzin, DAT IS WAAR JIJ LAST VAN HEB...
Ojaa ik wil nog even op Bianc terug komen, Voor jou heel moeilijk he vriendschappen, maar wat hebben wij ons poesje uit ons broek gelachen.. Nog steeds staan wij in het hele verhaal overeind.. Onze vriendschap wat had je daar graag je GROTE neus tussen willen stoppen.. Jaja Bianc die nog als laatste in jouw shit geloofde, die heb je dingen geflikt, dat had je ook niet moeten doen.. Laat mij maar tuig eerste klas zijn, ik weet wat vriendschap betekend.. EERLIJKHEID ... Dat woord kun je opzoeken in de dikke van Dalen!! Ow en die roze doosjes, dat was het eerste waar je een keer niet over gelogen heb.. Maar ik schaam mezelf er niet voor, ben er eerlijk over, bezoek trouw mijn psychiater.. Niks mis mee!! Zou jij ook eens moeten doen, wie weet word je dan ooit nog eens iemand.. Al heb ik daar mijn twijfels over hoor, dat zeg ik eerlijk..
En wat ik me ook kan herinneren, iemand (jij dus, voordat je pruik je hersencellen bedekt) dankte God ooit op z'n blote knieen dat Helmy opgesodemieterd was uit je leven.. Laten wij nu ook hetzelfde gedaan hebben, en weet je wat hij zei: Al neemt de leugen de lift en de waarheid de trap, de leugen is er eerder maar de waarheid komt er ook.
En zie hier.. Daar is de waarheid.. En niks dan de waarheid... Salu dame, ga terug onder je steen liggen. Want dat is, waar onkruid hoort te zitten..
Zo dat was mijn mail, maar die doet er eigenlijk niet eens meer toe natuurlijk. Het feit wat nu weer is, is dat jij mijn naam richting Hobbezakje heb gebruikt. Niet netjes natuurlijk, en dan komen met een advocaat haha geweldig. Meid je heb nu alweer weken de tijd gehad om dingen te regelen, abonnementen die je nog zou sturen, had je makkelijk stop kunnen zetten. Maar nee wat doe jij, je gaat gewoon vrolijk verder. Eerst krijg ik condooms, prima je kan er leuk waterballons van maken. Nog bedankt voor het waspoeder, maar stuur me in het vervolg gewoon eentje met een geurtje. Houdt namelijk niet van Neutral. Dan kun je me een kaaspalet sturen, prima! Weet ook wel dat je over mij Hollander denkt dat ik een kaaskop ben, maar deze kaaskop laat het kaas niet van haar brood vreten. Dat had je inmiddels toch moeten weten. Zoals je zelf al schreef, ben ik heel gehaaid. JA als het om jou soort mensen gaat wel hoor Hakima, die halen het slechte in mij naar boven. Voel je jezelf niet zwaar klote, dat je van een moeder van 2 kids, gewoon 60,- JAT. He, hoe voelt dat nu.. Schijnbaar heb jij daar gewoon het schijt aan, en ga je nu vrolijk verder om dingen te sturen. Eerst beschuldig je me ervan, en vervolgens gooi je alle remmen los richting mij. Beetje dom vind je ook niet? Dan weet ik ook dat je broer, je erop aan gesproken heeft. En vervolgens ga je maar mij de schuld geven, nee nee. Die vlieger gaat niet op. Hobbezakje en knorretje hebben 2uur lang gesproken met je broer, dus die weten inmiddels (en ik ook) hoe jij in elkaar steek. Als eerste is je vader helemaal niet ziek, die man heeft GELUKKIG geen kanker. Dit is al het eerste voorbeeld hoe ziek jij in je hoofd ben. Daarom stop gewoon met al die onzin dame, en ga richting hulpverlening. En hulp zoeken, want dit gaat nergens meer over. Al die dreigingen van jou, komen me de strot uit. Echt waar. Het enigste wat ik wil, is dat jij i.p.v Condooms, wasmiddel, kaas zooi, gewoon 60,- euro in een enveloppe stop en die richting mij zal sturen. Verders wil ik helemaal niks, maar dan ook niks van jou meer horen, zien of wat dan ook. Tot die tijd, is deze site een mooie gelegenheid om soms eens even je geheugen op te frissen. Snap best dat je na al je leugens het ook niet meer weet. Maar daar ben ik dan weer voor. Ik vergeet namelijk niks, heb het geheugen van een olifant.. Nogmaals, je bent een pathologische leugenaar en die checklist hoef ik er niet meer bij te schrijven. Gewoon naar boven scrollen daar staat het vast nog ergens beschreven. Dan heeft tante pollewop nog de moeite genomen om je te sms'en maar ook daar komt alleen maar onzin op terug. De tip die ze van je kreeg, zal jij nooit kunnen verwezenlijken. Daarom gebruik mijn nergens meer, niet in een mail, niet in je mond. Ben daar echt niet meer van gediend, ook de mensen om mij heen worden dit beu. Je bent al meer dan een jaar bezig, en waarmee? Met onzin uit te kramen, niet netjes dame. Dus zorg gewoon dat ik me geld terug krijg, dan ben je van mij af. Dan neem ik de moeite niet meer om hier nog 1 woord over je te schrijven. Ow en Karlijn heeft trouwens netjes al haar papieren op orde, daar staat toch echt op afschriften 74,- euro richting jou mevrouw. En Moniek krijgt ook nog geld van een of andere film die nooit is doorgegaan.. Erg he.. Dit ben jij.. Niks meer, niks minder... Ow en dan is er nog iets gevonden op internet Jaja je gaat gewoon door... http://diensten.marktplaats.nl/kinderfe ... ind=1&fs=1 Laat je nu deze ouders ook weer voor de deur staan, je oude buren vertelde ook al dat je mensen oplicht met dit soort praktijken. Besef je wel wat je die kinderen aan zal doen. Die denken een feestje te krijgen en voor een gesloten deur komen te staan.. Je bent echt ziek..
|
|
|
|
 |
|
Francisca!
|
Titel: Ook opgelicht door Hakima Boudriz? Geplaatst: Vr 20 Aug 2010, 11:12 |
|
|
Ik heb Hakima Boudriz uit Tilburg in maart 2010 geld geleend voor een etentje bij de Italiaan. Na veel bellen en mailen heb ik mijn geld nog steeds niet terug gehad. Zijn er nog meer mensen die geld van haar krijgen? Misschien kunnen we samen naar de poltie gaan. Ik heb aangifte gedaan, maar alleen sta je niet zo sterk. Wie heeft hier helaas nog meer ervaring mee en wil ook aangifte doen van oplichting bij de politie?
_________________ Stop oplichters! Help slachtoffers!
|
|
|
|
 |
|
Gogodancer
|
Titel: Re: Pas op voor stalker en oplichter Hakima Boudriz Geplaatst: Di 31 Aug 2010, 16:34 |
|
|
al een tijdje niets nieuws meer gelezen... kunnen we hieruit concluderen dat hakima eindelijk is opgehouden met stalken???
ik hoop het voor de gedupeerden van harte
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum Je mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum Je mag je berichten niet wijzigen in dit forum Je mag je berichten niet verwijderen in dit forum Je mag geen bijlagen plaatsen in dit forum
|
Untitled document

|